NIEUWS

Training licht en geluid

Heb je weleens optredens of evenementen op locatie? En wil je (nog beter) leren werken met licht en geluid om artiesten te ondersteunen? Kom dan naar de Training Licht en Geluid op 2 oktober. Tijdens deze hands-on training ga je in een kleine groep aan de slag met professionele apparatuur. Je leert alle apparatuur opbouwen en oefent life met een artiest.

Inhoud

De workshop wordt gegeven door Ivo van Oorsouw. Ivo is vrijwilliger bij De Nieuwe Jutter en verzorgt mede het licht en geluid. De apparatuur van De Nieuwe Jutter is ook te huur voor andere Dwarsverband locaties.

Datum en tijd

Training Licht en Geluid, zondag 2 oktober 16:00-19:00 @ De Nieuwe Jutter,Amerhof 66, Utrecht. Met drankjes en snacks.

Aanmelden

Er is plek voor maximaal 5 deelnemers. Mensen uit de Werkgroep Cultuur hebben voorrang. Mocht de datum niet uitkomen maar je wel interesse hebben, laat het zeker even weten. Aanmelden kan via info@dwarsverbandutrecht.nl