De materialen die je nodig hebt om je locatie zo goed mogelijk in te richten volgens de 1,5 meter eisen kunnen niet via de gemeente verzorgd worden. Je moet ze zelf aanschaffen. Eerder deelden we hierover al enkele tips van leden. De kosten kun je wel declareren bij de gemeente. Zorg ervoor dat je deze kosten goed bijhoudt en als aparte kostenpost in je administratie meeneemt.

Voorlopig wisselen we dus alleen tips uit en bestelt iedereen zelf de materialen. Wel willen we onderzoeken of het op de langere termijn misschien wel interessant is om gezamenlijk in te kopen of dit met de gemeente op te pakken.

Wat je nodig hebt aan hulpmiddelen en materialen verschilt per initiatief. Door je protocol in te vullen kom je vanzelf de hulpmiddelen tegen die je aan moet schaffen. Twijfel je? Overleg dan even met een van de andere leden of stel je vraag aan ons.

Deel vooral ook de knelpunten of briljante ingevingen met de vereniging. Zo kunnen we tijd en geld besparen en alles zo goed en veilig mogelijk regelen. Stuur ze naar: info@dwarsverbandutrecht.nl