Financiële compensatie

Het LSA attendeerde ons op twee financiële regelingen die mogelijk ook voor jouw initiatief van belang zijn:

• TVL (Tegemoetkoming Vaste Lasten): deze regeling is aangepast en veel buurthuizen kunnen nu ook aanspraak maken op deze financiële tegemoetkoming van de overheid. Hoe dat zit, lees je hier. Tip van Theo van In de 3 Krone: meld je aan voor de TVL Nieuwsbrief. Zo ben je bij wijzigingen meteen op de hoogte.
  • Betaal je een bijdrage aan Buma, Sena en/of Videma? Dan kom je mogelijk in aanmerking voor compensatie. Let op! Dit moet je aanvragen / regelen vóór 7 december. Lees hier meer.

Thema Corona op website

In het thema Corona op onze website vind je algemene informatie en tips die voor jouw initiatief van belang kunnen zijn. Heb jij je ook afgevraagd waarom het even duurt voor je bij landelijk afgekondigde maatregelen precies weet wat dit voor jouw initiatief betekent? Je leest in het thema hoe dit zit. Maar ook waar je de meest actuele informatie kan vinden, hoe het zit met financiën en we geven je tips over het belang van in contact blijven met bewoners en vrijwilligers in deze coronatijden.

Bekijk het thema corona.