E-herkenning

De meeste leden zijn al in het bezit van E-herkenning. Let wel op: E-herkenning is persoonsgebonden (net zoals DigiD). Als 1 iemand het aanvraagt kan niet het hele initiatief hier gebruik van maken. Tip is om te zorgen dat minimaal 2 betrokkenen van het initiatief E-herkenning hebben.

Het aanvragen van E-herkenning kan 2-3 dagen tot 2-3 weken duren, afhankelijk van hoe goed alle aan te leveren informatie op orde is. Het is mogelijk een spoedaanvraag te doen maar dat kost wel meer geld. De kosten die je maakt, kan het initiatief als organisatiekosten in de begroting opnemen. Ook als je geen E-herkenning hebt, zorg ervoor dat je je subsidieaanvraag vóór 1 oktober indient. Dit kan in 2021 nog bij uitzondering per mail naar subsidie@utrecht.nl en CC aan Maik Schulz, m.schulz@utrecht.nl. Er is een vertraging in de verwerkingstijd door het subsidiebureau. Daarom vraagt Maik Schulz om ook altijd de aanvraag direct aan hem op te sturen.