TORTELTUIN

De Torteltuin, de leukste speeltuin voor kinderen tot 7 jaar.

De Torteltuin is de gezelligste, mooiste, schoonste en veiligste speeltuin van Utrecht voor kinderen tot zeven jaar. Het is een plek waar kinderen en ouders zich welkom en veilig voelen, waar ze bijna dagelijks kunnen spelen, waarbij elk bezoek een uitje is.

We hebben een afsluitbaar hek, speeltoestellen en buitenspeelgoed speciaal voor kinderen van 0 – 7 jaar. Ook is er een ‘babyhoek’, een veilige plek waar de kleinsten kunnen spelen.

De Torteltuin is een sociale ontmoetingsplek voor kinderen, ouders, opa’s en oma’s en andere oppassen. We hebben een actieve groep vrijwilligers die helpen om de keet en de speeltuin open te houden. Ook het bestuur is vrijwillig. We organiseren klusdagen (onder andere NL Doet) om de speeltuin op te knappen en nog mooier te maken.

We zijn zes dagen per week geopend en daarnaast organiseren we feesten met springkussens, schmink, lekkere drankjes en vers gebakken koekjes. Lid worden? Het hele gezin kan een jaar komen spelen met een gezinsabonnement, voor €32,50. Voor €1 per persoon koop je een los kaartje.

Veel speelplezier!