DE ROEF

Trots op onze vrijwilligers, die warmte en gezelligheid uitstralen en onmisbaar zijn voor ons succes.

Dienstencentrum De Roef is een unieke en onmisbare plek in de Meernse gemeenschap. Uniek?, ja onze activiteiten zijn speciaal gericht op senioren waarvoor we een uitgebreide diversiteit van activiteiten bieden. Uniek?, ja we hebben maar één zaal waarin onze activiteiten plaatsvinden. Het komt regelmatig voor dat er vier activiteiten tegelijk plaatsvinden. Onmisbaar? Ja, De Roef is voor veel ouderen vanwege zijn laagdrempelige karakter een  onmisbare plek geworden.

Samen met een parttime beheerder zorgen zo’n 45 trouwe vrijwillig(st)ers ervoor dat De Roef met z’n vele activiteiten veel senioren uit de omgeving een zinvolle, uitdagende en gezellige besteding geven.

Activiteiten worden veelal door de bezoekers zelf georganiseerdWe hebben zelfstandige clubs zoals bridge, biljart, handwerk, klaverjas, dans en schilderclubs. Maar u kunt ook binnenwandelen voor koffieochtenden, bingomiddagen, vrij bridgen en vrij biljarten.Daarnaast zijn er kerkdiensten, computerles, gezamenlijke maaltijden en houd ook het Buurtteam wekelijks zijn spreekuur in De Roef. Kijk op onze website voor een overzicht van onze activiteiten.

Inschrijven nieuwsbrief

Mail coördinatoren Rosa en/of Sarah