NIEUWS

ALV: Energiecrisis, Toetreding Speeltuinen en Diner

Over een week is het al zover! De ALV, een mooi moment om elkaar te zien, betrokken te zijn en sturing te geven aan de vereniging. Hierbij 4 redenen waarom je echt moet komen en we jou niet willen missen! Kom lekker eten, haal tips en inzicht over de energiecrisis, beslis mee over de toekomst van Dwarsverband en stem op het bestuur. Meld je aan!

1. Kom lekker eten!

We pakken uit met een heerlijk diner vooraf door cateraar Roos, van Natuurlijk. Opties voor vlees, vis, vega en vegan. Laat je weten of je mee eet?

2. Haal tips en inzicht over de energiecrisis!

Energie lasten zijn ongelofelijk gestegen. Graag willen we een breed beeld van alle leden om te delen met de gemeente als input voor het beleid. Ook krijgen we bezoek van Vincent Jacobs van LSA Bewoners. Hij weet wat de energiecrisis betekent voor bewonersinitiatieven, kent beleidsontwikkelingen en weet waar slim geld aangevraagd kan worden.

3. Beslis mee over toetreding Speeltuinen!

We onderzoeken de mogelijke aansluiting van de verzelfstandigde speeltuinen in Utrecht. Deze mogelijke groei is bepalend voor de toekomst van de vereniging. Daarom is het belangrijk om juist nu samen te beslissen of, en zo ja onder welke voorwaarden, we deze groei aan willen gaan.

4. Stem op het door jou gewenste bestuur!

Al 5 jaar wordt Dwarsverband met veel toewijding en succes bestuurd door Hans Elsendoorn, Bruno van Veen en Gerard Wolswijk. Inmiddels is het tijd om het bestuur te herbenoemen. Dat doen we in de ALV. We hebben het geluk dat het bestuur zich opnieuw verkiesbaar stelt. Ook zal Alfred de Ronde, voormalig penningmeester van de Schalm, zich verkiesbaar stellen als nieuw bestuurslid. Dus kom stemmen! Wil je jezelf verkiesbaar stellen? Stuur een mailtje naar info@dwarsverbandutrecht.nl

Programma

Naast deze 4 belangrijke redenen zullen we je natuurlijk ook meenemen in de plannen voor 2023 en delen wat er leeft en speelt binnen de vereniging. Dus, kom je ook?!

• Dinsdagavond 22 november
  • Stichting C.O.V (Kenaustraat 42A, onder het poortje door en dan links naast het voetbalveld)
  • Tijd:
    • 18:30 – 19:15 Heerlijk diner en gezelligheid voor wie wil!
    • 19:15 – 19:30 Inloop
    • 19:30 – 21:15 ALV

Wij hebben er zin in en zien ernaar uit jullie weer in het echie te zien!