Zoals al eerder werd aangekondigd zijn we voor Dwarsverband een gezamenlijke BHV/ reanimatie en AED training aan het organiseren. We kregen veel vragen vanuit de leden of dit niet samen opgepakt kan worden. We kunnen nu de inhoud van de cursus aanpassen op wat voor de buurthuizen belangrijk is om te leren en we kunnen daarnaast veel kosten besparen.

Data en tijden:

• vrijdag 15 maart BHV en brandweer van 9.00 tot 17.00 uur
    • donderdag 28 maart AED/reanimatie training van 19.00 tot 22.00 uur

Locatie van de training: De Nieuwe Jutter

Kosten: Leden van vereniging Dwarsverband betalen €30,- per persoon voor de gehele cursus. Niet leden kunnen ook aansluiten, zij betalen €45,- per persoon voor de gehele cursus.

Deze kosten zijn gebaseerd op voldoende aanmeldingen, indien er minder aanmeldingen zijn kan het bedrag wat hoger uitkomen. Mocht dat het geval zijn nemen we contact op met de organisaties/vrijwilligers die zich hebben aangemeld.

Je kunt je nog aanmelden tot en met woensdag 13 februari, als je je al hebt aangemeld hoef je dat niet nog een keer te doen.

We gaan tijdens de eerste dag in twee groepen uiteen. In de ochtend gaat de helft van de groep aan de slag met EHBO en de andere helft met de brandweer. In de middag worden de groepen omgedraaid.

Zou je aan ons het volgende kunnen doorgeven:

– De naam of namen van de vrijwilliger(s) die willen aansluiten

– Of ze BHV basis moeten doen of voor de herhaling komen(dit geldt alleen als ze nog een geldig certificaat hebben)

– Of ze nog een geldig certificaat hebben als BHV-er en waar ze deze gehaald hebben(kopie toevoegen)

Je kunt je opgeven door te mailen naar: info@dwarsverbandutrecht.nl